Uh, je kunt steunen niet overbelasten om ze te laten rammelen. Ze zijn zo gemaakt dat ze zelfs bij veel meer dan de aanhaalwaarde nog vrij werken. Je KUNT echter slordig zijn en er een in het gat plaatsen, zodat een verlenging van de steun iets kan aanraken en dat zal zeker
Amazon-steunen rammelen meestal, zo niet nu, dan later, ze zijn ALLEMAAL Chinees en de slechtste van de slechtste. Anchor is een van de slechte bedrijven, ze zijn allemaal eigendom van een Chinees consortium dat verschillende merknamen bedenkt om je te laten denken dat het verschillende bedrijven zijn. Anchor, DEA, Westar, NAPA en anderen behoren allemaal tot die groep en het gebruikte rubber is het vreselijkste op aarde voor steunen. Toen ik honderden onderdelen terugbracht, brachten die merken ze terug en ik heb persoonlijk talloze anderen afgewezen die nieuwe dempingsvloeistof in de dozen lekten. Alleen al bij Ford Focus-auto's lieten ze ze nieuw uit de doos trillen om je gezicht eraf te schudden, en fysieke breuk overal op de kaart, van een paar dagen voordat ze uit elkaar vielen tot een jaar en heel gebruikelijk. Ze zouden de bovenste blaasafdekking en de impactplaat eruit blazen en die plaat was 1/8" dik en ongeveer 4 inch in diameter en hij valt recht in de riemloop om de motor te verscheuren. Ik heb een hekel aan Anchor sinds mijn eerste slechte, die erger schudde dan de 'slechte' in '88.
Er zitten geen balansassen in de Versa HR- of MR-motoren, alleen de grotere zoals 2.5 hebben ze. De kleinere motoren hebben niet genoeg interne ruimte om ze te hebben.